Végre Magyarországon is azonnal elérhetőek a Mitsubishi terepjáró gyári osztómű láncok. Itt nem a mások által forgalmazott és gyári minőségűnek beállított termékekről beszélünk- ami legtöbbször csak mese- hanem pontosan arról a márkáról amit a Mitsubishi is használ járgányainak négy kerék hajtásához. Ez a termék már Magyarországon is megvehető BOMBA ÁRON egy, off-road autók alkatrészeinek forgalmazásával foglalkozó webáruházban.
Ezeket az alkatrészeket nem lehet kicserélni két perc alatt, sőt nem is szabad mindenkire rábízni! Éppen ezért el kell dönteni, hogy megvásárolunk egy gyenge minőségű láncot olcsón, vagy megvesszük a TUTI GYÁRIT! Ha az olcsóbb mellett döntünk akkor mérlegelni kell a következőket. Nagy az esély arra, hogy a nehéz terepes körülmények között használt terepjárónk pontosan fél éven belül ugyanazokat a tüneteket fogja produkálni amit a csere előtt. A négy kerék kapcsolása után ropogó, daráló hangot fogunk hallani. Ilyenkor többnyire átugrik a lánc. Ez még a jobbik eset.
Találkoztunk azonban nem egy esettel amikor a gyenge minőségű lánc nemcsak átugrott, de el is szakadt, nagy károkat okozva a terepváltónak és terepváltóban. A terepváltó lánc az elszakadásakor hatalmas lyukat ütött az osztómű oldalán. Ekkor már nem volt elég a „B” verzió, a GYÁRI lánc megvásárlása, de egy új terepváltó házat is kellett vásárolni. Újbóli beszerelés és újbóli munkadíj kifizetése, egy újabb feleslegesen eltöltött hosszú nap az autószerelő műhelyben…
Tehát konklúzióként elmondható, hogy az olcsó lánc nem éri meg még azt az alacsony árat sem. Sok gondtól megmenekülhetünk ha azonnal a GYÁRIT vásároljuk meg! Ezt a terepezést régóta űzők már tudják, és nem esnek ilyen hibába. Aki pedig zöldfülű még a „szakmában” az jó ha átgondolja!
A bolt non-stop elérhető!